Aquila neperlivá vratné sklo 24 x 330 ml
Nejlevnější nabídky (2)
Aquila neperlivá vratné sklo 24 x 330 ml
Popis produktu
Parametry produktu
Parametry produktu
Popis produktu
Aquila znamená v první řadě spojení čistoty panenské přírody a moderního stylu.
Tato neperlivá voda pramení v oblasti Karlových Varů a je zahalená do netradičního tvaru láhve od pininfarina, legendy italského designu. Vychutnat si ji můžete během posezení u vína, při konverzaci u kávy a u dobrého jídla ve vybraných restauracích a kavárnách. Lehká a neutrální chuť nenaruší ostatní vjemy, je tak ideální k vínu
Správně servírovaná Aquila zažene žízeň a příjemně osvěží
Vyvěrá z chráněných podzemních pramenů v okolí Karlových Varů
Voda vhodná k vínu
Volba vína může zážitek z jídla podtrhnout, nebo ho naopak úplně zničit. Podobně voda, může zdůraznit, nebo naopak pokazit zážitek z vína. Aquila díky své neutrální chuti nenaruší ostatní chuťové vjemy a je tak ideální vodou pro milovníky vína.
Voda je při pití vína důležitá, protože pomáhá organismu vyrovnat se s následky působení alkoholu.
Voda může chuť vína zničit, nebo podtrhnout. Zabijákem chuti nejsou jen nekvalitní vody, ale i kvalitní vody s vysokým obsahem minerálů.
Jen díky čisté, pramenité vodě bez příchutí nebo pachutí může víno vyznít ve všech jeho tónech tak, jak ho vinař připravil.
Jen vhodně vybraná balená voda znamená stabilní a kontrolovanou kvalitu, která garantuje, že nijak neovlivní zážitek z vína.
Pramenitá voda Aquila splňuje všechny popsané body a může být tak bez výhrad považována za ideálního přítele všech milovníků vína.
Výrobce: Mattoni 1873, a. s., Horova 1361/3, 360 01 Karlovy Vary, Česká republika
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jejich 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Produkt zatím nemá žádné recenze.



